Оновлення сервісу запчастин до обладнання Aermec(20.02.2016)
У даний момент компанія AERMECS.p.A. працює над поліпшенням якості роботи сервісу по запасним частинам до обладнання. З 1 березня 2016 року разом з «Порше Консалтінг» вводиться нова політика роботи, а саме:
- Модернізація кодування запасних частин;
- Поліпшення та збільшення наявності запчастин на складі;
- Скорочення часу підготовки до відправки замовлення;
- Точність обумовленої дати доставки.
Для досягнення даних цілей, вводяться наступні правила:
- З моменту оформлення замовлення доставки запасних частин, замовлення готується до відправлення без можливості відмови.
- Всі замовлення на запчастини приймаються до середи включно, при цьому відвантаження з Італії відбувається у четверг-п'ятницю (при наявності на складі). Якщо замовлення зроблено пізніше середи, відвантаження проводитися у четверг-п'ятницю наступного тижня. При відсутності необхідних запасних частин Aermec на складі в Італії, можлива дата відвантаження уточнюється.
За додатковою інформацією звертайтеся в офіси компанії «Планета Клімату», офіційного дилера Aermec.
Правила використання матеріалів сайту
|
|