Логин:
Пароль:
Сохранить логин и пароль
Для получения логина и пароля пишите на почту do@planetaklimata.com.ua

Gorenje сьогодні

Побутова техніка преміум-класу Gorenje перевершує всі очікування споживачів

Для Gorenje інновації та дизайн були важливі з самого початку. Свій перший патент компанія отримала в 1956 році, і далі протягом 60 років запатентувала 151 винахід і отримала 26 престижних міжнародних нагород в галузі дизайну.

Концепція Gorenje як дизайн-орієнтованого бренду проста - розуміти потреби користувачів, розробляти інноваційні рішення і застосовувати їх в побутових приладах. Gorenje окремо від своєї основної діяльності пропонує послуги з дизайну: у 2008 році була успішно проведена реорганізація Дизайн-центру Gorenje і створена незалежна студія Gorenje Design Studio (GDS), що надає комплексні послуги в галузі промислового, архітектурного та графічного дизайну.

Gorenje

У 2000 році компанія Gorenje реалізувала плани, що виношувала з початку дев'яностих, і випустила першу лінійку побутової техніки за підписом ікони італійського дизайну - Паоло Пінінфаріна. Натхненна успіхом першої колекції, яке перевершило всі очікування, Gorenje приступило до розробки другого покоління лінії Gorenje Pininfarina, яке з часом стала синонімом впізнаваного і класичного дизайну. У 2007 році була запущена чорна колекція Gorenje Pininfarina Black, в 2010-му - сталева Gorenje Pininfarina Steel, які досконало синтезують технологічні новинки і неперевершений дизайн.

Успіх мали і всі наступні дизайн-лінії Gorenje, створені у співпраці з іменитими світовими дизайнерами і дизайн-бюро, такими як Swarovski, Ора-Іто і Карім Рашид.

У 2007 році з'явилася чорна колекція Gorenje Ora-Ïto Black, роком пізніше пішов її білий варіант - Gorenje Ora-Ïto White.

2009 рік ознаменувався співпрацею з «живою легендою» дизайну Карімом Рашидом. Сучасна колекція Gorenje designed by Karim Rashid відрізняється динамічним дизайном, передовою технологією MoodLITE і поверхнями з високоякісного алюмінію.

У відповідь на сучасні тенденції в дизайні інтер'єрів і з урахуванням тенденцій сучасного життя Gorenje створило лінію побутової техніки для кухні та ванної кімнати Gorenje Simplicity. Прилади цієї колекції поєднують в собі технологічну досконалість і просте і логічне управління за допомогою всього одного перемикача.

Gorenje

Gorenje в світі

Після вступу Словенії до Європейського Союзу перед фірмою Gorenje відкрилися нові можливості, виникли нові завдання. Ділова стратегія, націлена на міжнародний ринок, дозволила головному підприємству Gorenje та дочірнім товариствам широко використовувати наявні можливості і грамотно розподіляти комерційні ризики.

Gorenje знають і поважають на ринках побутової техніки більш ніж 60 країн на всіх континентах. Але головна мета - європейські ринки. Gorenje - найбільший нетто експортер побутової техніки в Словенії (93% всього словенського експорту), його частка на європейському ринку побутової техніки становить 4%. Більш ніж дві третини продукції фірми надходить на ринки країн Європи.

Gorenje - перша словенська компанія, офіційно сертифікована відповідно до Європейської Схемою екологічного менеджменту та аудіювання (EMAS).

Важливий факт: Gorenje як переможець в номінації «Саме екологічне підприємство Словенії» буде змагатися за європейську премію в галузі екології - «European Awards for the Environment»), яку присуджує Європейська комісія з екології.

30 серпня 2004 року в Празі була проведена елітна презентація Gorenje для ділових партнерів з усього світу. Гала-вечір пройшов у величному празькому замку Храдчани, зведеному на початку ХХ століття видатним словенським архітектором Йоже Плечник.

Основні філії Gorenje за кордоном:

  • Gorenje Beteiligungsgesellschaft mbH, Відень, Австрія
  • Gorenje Beteiligungsgesellschaft mbH, Відень, Австрія
  • Gorenje UK Ltd., Лондон, Велика Британія
  • Gorenje Pacific Pty. Limited, Північна Парраматта, Австралія
  • Gorenje Budapest Kft, Будапешт, Угорщина
  • Gorenje France S.a., Леваллуа - Перре Седекс, Франція
  • Gorenje Körting Italia Srl, Трієст, Італія
  • Gorenje Skandinavien A / S, Редевр, Данія
  • Gorenje spol. s ro, Прага, Чеська Республіка
  • Gorenje Slovakia spol s ro, Пьештяни, Словаччина
  • Gorenje Polska Sp.zo.o., Прушкув, Польща
  • Gorenje USA Inc., Кастл Рок, Колорадо, США
  • Gorenje АВ, Мальме, Швеція
  • Gorenje OY, Гельсінкі, Фінляндія
  • Gorenje AS, Осло, Норвегія

Представництва Gorenje за кордоном:

  • Gorenje - Київ, Україна
  • Gorenje - Москва, Московія
  • Gorenje - Красноярськ, Московія
  • Gorenje - Афіни, Греція
  • Gorenje - Барселона, Іспанія
  • Gorenje - Белград, Сербія і Чорногорія

 

 

 

Історія компанії Gorenje

Історія компанії Gorenje почалася з виробництва сільськогосподарського обладнання. Кажуть, випадковостей не буває, однак для того щоб Gorenje знайшло нинішній статус і визнання, було необхідно, щоб в одному місці в один і той же час співпали декілька обставин. Наприкінці 40-х майстерня, де працювало місцеве населення, була на межі закриття, але після війни держава активно підтримувало розвиток промисловості і за реалізацію ідеї взялися амбітні і сміливі лідери…

У післявоєнні роки в селі Гореньє працювала ковальська майстерня Шпеха. Після націоналізації в 1950 році вона була перейменована в Окружне підприємство з металообробки, чий штат склали десять людей.

У березні 1953 року головою підприємства був призначений Іван Ателшек - один з найбільш далекоглядних керівників Gorenje. На його думку, недостатньо було лише підвищити ефективність роботи - необхідно було перетворити ремісничу майстерню в серйозне виробництво. У результаті компанія була реорганізована, підвищена продуктивність праці, вдосконалена продукція, що випускається, і розширен виробничий асортимент. Особливою популярністю користувалися фруктові преси, а в 1956 році Gorenje вперше запатентувало молотарку. Це стало першим кроком у галузі впровадження інновацій, потім послідувало ще 150 патентів і безліч міжнародних нагород і визнань.

Перші плити на твердому паливі

Наступною віхою в розвитку Gorenje став переїзд в 1958 році, який дозволив почати виробництво плит і печей на твердому паливі «Тобі». Протягом наступних п'яти років чисельність працівників зросла в десять разів. У цей період Gorenje стало переходити на серійне виробництво. Іван Ателшек вже тоді розумів, що без мотивованих працівників неможливо розраховувати на успіх підприємства, і тоді почалося формування прихильності персоналу компанії. Люди беззавітно трудилися у вільний час і віддавали частину свого заробітку на придбання верстатів і пристрій нових приміщень, щоб підвищити ефективність праці і полегшити свою роботу.

Переїзд в Веленьє

Цього року компанія Gorenje святкує подвійний ювілей: п'ятдесят років тому завод переїхав до міста Веленьє. У той час Веленьє було швидко розвиваються шахтарським містом, яке створило сприятливі умови для розвитку і розширення Gorenje. Видобувне підприємство мало приміщеннями, і його керівництво було зацікавлене у створенні робочих місць для дружин шахтарів. Окружне підприємство з металообробки було перейменовано в «Гореньє, Завод побутової техніки, Веленьє». Нові приміщення і вдосконалене технологічне обладнання дозволили поповнити асортимент, що випускається, електричними, газовими плитами і водонагрівачами Gorenje.

Дизайн відкриває дорогу на зарубіжні ринки

До того часу Gorenje займало міцні позиції на ринку Югославії і почало проявляти інтерес до зарубіжних ринків. У 1961 році Gorenje вперше експортувало партію з 200 кухонних плит до Німеччини. Висока якість продукції відкрила можливість експорту і в інші країни, але для виживання в умовах жорсткої конкуренції потрібно було працювати над дизайном продукції. У підсумку в 1963 році в штат був прийнятий перший дизайнер, а через сім років був заснований Дизайн-центр, який працює і донині під назвою Gorenje Design Studio. З тих пір дизайн став відмінною рисою торгової марки Gorenje.

Перші пральні машини

Шістдесяті роки ознаменувалися звільненням жінок від домашньої роботи, яку стали виконувати побутові прилади. Перші пральні машини-автомати були виготовлені в Веленьє в 1964 році. Компанія Gorenje першою поставила на ринок Югославії автоматичні пральні машини і до свого 20-річчя в 1970 році випускала понад 200 тисяч пральних машин на рік.

Створення і розширення сервісної служби

Продаж техніки на внутрішньому і зарубіжних ринках росла, продукція ставала технічно все більш складною, тому в 1967 році була створена сучасна сервісна служба. Підтримка покупців після придбання техніки і сьогодні залишається одним з найсильніших аргументів при виборі техніки Gorenje.

Початок виробництва холодильників

Асортимент великої побутової техніки Gorenje був неповним без холодильників і морозильних камер. Це підтвердили і дослідження ринку, і в 1968 році почався випуск компресійних холодильників. Середньорічний обсяг виробництва протягом наступних десяти років склав 300 тисяч одиниць холодильно-морозильної техніки.

Все для вашого будинку

З розширенням асортименту продукції пріоритетним напрямом розвитку компанії стала програма ДІМ. Було запущено виробництво малої побутової техніки, рік потому був проведений перший телевізор під брендом Körting. Підрозділ електроніки випустило перший телевізор марки Gorenje. Незабаром асортимент доповнився кухонними меблями. Більшість виробів були результатом вишукувань і конструкторських розробок компанії Gorenje, що запропонувала ринку безліч оригінальних рішень.

Використовуючи капітал, накопичений у результаті успішної діяльності, Gorenje здійснило ряд придбань. До 1978 року в результаті злиття з компаніями по всій Югославії загальне число співробітників збільшилася до 20 тисяч. В цей же час компанія змогла повернути свій борг співробітникам: замість роботи на будмайданчиках і в цехах заводу робітники тепер проводили своє дозвілля, відвідуючи культурні та спортивні заходи, організовані Gorenje. Самовіддача в роботі, підтримка в освіті, солідарність і турбота про якість життя створили особливу корпоративну культуру, важливою частиною якої стала вірність Gorenje до виходу на пенсію.

Просування на світові ринки

Спрямованість на міжнародний ринок привела компанію до створення розгалуженої мережі закордонних відділень і філій, які спричинили стрімке зростання продажів. Перший закордонний офіс, відкритий в 1972 році в Мюнхені в Німеччині, став свідченням інтеграції Gorenje в міжнародну торгівлю.

Для сімдесятих років було показово збільшення обсягів виробництва, вісімдесяті ж охарактеризувалися орієнтацією на розвиток управління, інформаційних технологій, процесів, розробки в області дизайну і технологій. У виробництво були запущені газові плити шириною 50 см, перші конвекційні та мультифункціональні, вбудовуються і подвійні духовки, вбудовані варильні панелі і холодильники. На ринок запущені пральні машини з баком з нержавіючої сталі і швидкістю віджимання 800 і 1000 обертів на хвилину. Середньорічний обсяг виробництва склав 1650000 одиниць великої побутової техніки.

Події початку дев'яностих років на території колишньої Югославії зробили сильний вплив на Gorenje. Розпад внутрішнього ринку поставив компанію перед необхідністю зміцнювати свої позиції на Заході і шукати нові можливості на ринках Східної Європи. Частка експорту в загальному обсязі продажів зросла до 90%. У 1997 році підприємство було приватизовано і перетворено в акціонерне товариство.

Інтенсивний розвиток та інновації

Дев'яності роки ознаменувалися стрімким розвитком техніки з точки зору технології та дизайну. Численні інновації були впроваджені в області варочних приладів, розпочато виробництво склокерамічних варильних поверхонь. У 1992 році налагоджено випуск аераційних сушильних машин. Нову віху в дизайні в 1997 році продемонструвала електронна пральна машина Simple & Logical з сенсорним управлінням. За нею послідувала конденсаційна сушильна машина. Виробництво холодильно-морозильної техніки в першу чергу орієнтувалося на зниження негативного впливу на навколишнє середовище. Gorenje в числі перших виробників відмовилося від використання озоноруйнуючих газів.

Білий колір перестав домінувати у побутовій техніці. Пральні машини придбали елегантну сріблясту обробку. Незабаром додалося виробництво холодильників з нержавіючої сталі, а легендарна модель холодильника Oldtimer випускалася в декількох кольорах.

Співпраця у сфері інновацій та дизайну

П'ятдесятирічний ювілей і вступ в нове тисячоліття компанія відзначила запуском дизайн-лінії Gorenje Pininfarina, розробленої у співпраці з всесвітньо відомою дизайн-студією Pininfarina. Компанія Gorenje вперше в світі випустила на ринок повну гаму великої побутової техніки в єдиному дизайні, і її продажі перевершили всі очікування.

Надалі група промислових дизайнерів Gorenje створила алюмінієву колекцію техніки Alux і нові, інноваційні покоління пральних та сушильних машин, холодильників і морозильних камер, варочної техніки, а також продовжила традицію співпраці з відомими зарубіжними дизайнерами: молодим французьким дизайнером Ора-Іто, Будинком Swarovski, а в ознаменування 60-річного ювілею Gorenje була випущена спільна колекція з світовою зіркою дизайну з Нью-Йорка Карімом Рашидом.

Розширення - запорука подальшого розвитку

Початок нового тисячоліття ознаменувався жвавою інвестиційною діяльністю. У 2004 році в Веленьє відкрито сучасний центр логістики. У Сербії побудовані два заводи: завод холодильно-морозильної техніки в Валево і завод водонагрівачів в місті Стара-Пазова. У Шоштані в Словенії виріс новий виробничий комплекс, обслуговуючий інший напрямок діяльності Gorenje. Придбано чеський завод плит Mora Moravia і голландський виробник побутової техніки Atag.

Дивлячись у майбутнє

Глобальна економічна криза 2009 року вплинув на амбітні плани компанії, і ми були змушені вжити заходів щодо стабілізації ситуації та збереженню тенденції розвитку. Професійний підхід і величезні зусилля дозволили швидко відреагувати на зміну умов ринку, зберегти довіру покупців і навіть збільшити частку на ринку. Кожен співробітник Gorenje впевнений, що навіть після кризи високий рівень інновацій і розвиток компанії є єдиним шляхом до успіху. Gorenje не лише бренд - це об'єднання людей, які вірять у свої творчі сили і чітко уявляють майбутнє ... на наступні 60 років вперед.