Логин:
Пароль:
Сохранить логин и пароль
Для получения логина и пароля пишите на почту do@planetaklimata.com.ua
Страницы: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10



Panasonic прагне зміцнити позиції на ринку Китаю і Азії

(18.11.2014)

PanasonicКомпанія Panasonic має намір розширити продаж холодильного обладнання комерційного призначення до 2018 року. Основна стратегія компанії - зміцнення своїх позицій в Китаї та Азії, а саме - збільшення кількості продажів у цих регіонах більше ніж на 50% від загального обсягу.

Також у рамках стратегічного плану Panasonic - вдосконалення лінійки екологічних та енергоефективних продуктів, у тому числі систем, що працюють на CO2 холодоагенті.

Магазини, супермаркети – всі ті заклади, де зазвичай використовують холодильні системи з хлордіфторметановими (HCFC) або гідрофторвуглецевими (HFC) холодоагентами з високим потенціалом глобального потепління, прагнуть прийняти необхідні заходи, щоб уникнути глобального потепління. Системи з HCFC і HFC холодоагентами, як показує практика, забезпечують близько 16% витоку холодоагентів під час роботи.

Компанія Panasonic запускає виробництво систем з СО2 холодоагентом, потенціал глобального потепління (GWP) якого дорівнює одиниці. Система, в основі якої холодоагент СО2, може забезпечити ефективну роботу навіть при надкритичних умовах експлуатації. Високий результат досягається завдяки двоступінчастому стисненню і нагнітанню тепла з використанням частини холодоагенту в циклі при одночасному зниженні споживання електроенергії. Така система може на 58% зменшити викиди парникових газів (СО2).

 

Правила використання матеріалів сайту

Страницы: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10