Panasonic нарощує холодильний бізнес(26.08.2014)
Компанія Panasonic має намір збільшити кількість одиниць центрального холодильного обладнання для супермаркетів та інших будівель. У компанії відзначають, що продажі такого обладнання до 2018 року складуть $ 3 млрд., Що вдвічі більше за нинішні показники.
Тецуро Хонма (Tetsuro Honma), віце-президент Panasonic, говорить, що зараз досить помітним є збільшення холодильного бізнесу, і група компаній Panasonic вже прикладає всі зусилля для розширення B2B технології.
Всі компанії, що входять до складу Panasonic при такій взаємодії прагнуть до 2018 року отримати прибуток від продажів в розмірі $25 млрд.
Основним шляхом нарощування бізнесу стане пропозиція всіх можливих технологій. Зокрема & ndash; повної лінійки обладнання: від холодильника, холодильної вітрини, торгових автоматів та кухонного приладдя до систем кондиціонування, освітлення та безпеки.
«У нас безліч продуктів, які широко використовуються в магазинах. Зокрема мова йде про вітрини, в яких виставляється товар. Зокрема мова йде про вітрини, в яких виставляється товар обладнання Panasonic», - говорить Тецуро Хонма (Tetsuro Honma).
Відносно подальших дій, то тут компанія прагне зміцнити позиції своїх енергозберігаючих та еко-продуктів на ринках за допомогою фторуглеродних систем, в основі яких СО2 холодоагент, а також «збільшити комплексні рішення з енергозбереження з використанням ІТ технологій», - відзначає віце-президент компанії Panasonic.
В планах компанії - розвиток зарубіжної стратегії, зокрема освоєння Китаю і Азії. Так до 2018 року Panasonic планує розширити китайський і азіатський ринки до 60% з нинішніх 21%.
Вітчизняне і зарубіжне виробництво компанії (система продажів), яке раніше було розділене між Panasonic Appliances і Panasonic Eco Solutions, з квітня об'єдналося для зміцнення виробництва і системи продажів на користь клієнтів і ринків.
Правила використання матеріалів сайту
|