Контролер фреонових секцій припливних агрегатів Mitsubishi Electric PAC AH M-J для VRF-систем City Multi
Компанія Mitsubishi Electric Corporation предстачає модельну низку контролерів PAC-AH125/140/250/500M-J, що дозволяють підключати фреонові секції припливних агрегатів до зовнішніх блоків мультизональних VRF-систем CITY MULTI. Холодо- і теплопродуктивність секцій при цьому може бути від 9 до 56 кіловат.
Контроль цільової температури і регулювання продуктивності при такому підключенні можуть здійснюватися двома способами. Перший — відповідно температурі витяжного повітря або повітря приміщення — зазвичай застосовується для проектів, де вся витрата повітря припливного агрегата подається у велике монооб'ємне приміщення, а продуктивність вентиляційної системи розрахована на повну компенсацію теплопритоків або тепловтрат. Другий спосіб, що полягає у підтримці цільової температури в каналі припливного повітря, знаходить застосування там, де вентиляційна система використовується спільно з місцевими доводчиками, наприклад внутрішніми блоками мультизональної системи Mitsubishi Electric CITY MULTI. Фактично секція охолодження (нагрівання) забезпечує подачу повітря з «нейтральною» температурою, а функція компенсації інших теплопритоків і тепловтрат покладено на доводчики. Цей варіант підходить для вентиляції і кондиціонування окремих приміщень і найкращим чином вписується у концепцію мультизональних VRF-систем.
Мал. 1. Контролер PAC-AH M-J для фреонових секцій припливних агрегатів.
У комплекті з контролером постачаються чотири термістора, а також електронні розширювальні вентилі. Два термістора кріпляться на рідинну і газову труби холодоагенту, один встановлюється в повітряному каналі перед фреоновим теплообмінником. Термістор, який буде вимірювати цільову температуру повітря, розміщується в приміщенні або в повітроводі після теплообмінника. У залежності від продуктивності теплообмінника вибирається одна з модифікацій контролера PAC-AH125/140/250/500M-J, що різняться типом і кількістю розширювальних вентилів.
Управління контролером PAC-AH M-J здійснюється за допомогою пульта Mitsubishi Electric PAR‑32MAAG (мал. 2), що постачається окремо, а також за допомогою зовнішніх сигналів. В обох випадках контролер пов'язаний з блоком управління припливної установки, який видає сигнал дозволу на роботу фреонової секції.
Мал. 2. Пульт управління PAR‑32MAAG.
Завдяки великій довжині сигнальної лінії пульт PAR‑32MAAG зазвичай виноситься з венткамери і розміщується у точці, яка зручна для користувача. Пульт дозволяє користувачеві управляти охолодженням або нагріванням припливного повітря незалежно від контролера вентиляційного агрегату. Таке рішення є доцільним, так як управління вентиляцією зазвичай знаходиться у зоні відповідальності служби експлуатації, а користувачеві досить управляти лише параметрами, що безпосередньо відносяться до його комфорту.
Контролер Mitsubishi Electric PAC-AH M-J може бути більш тісно пов'язаний з блоком управління припливного агрегату через ланцюги зовнішніх сигналів. Передбачено зовнішнє включення і вимикання сухим контактом, встановлення цільової температури аналоговим сигналом 0~10 В, підключення сухого контакту, що спрацьовує при несправності агрегату. Слід підкреслити, що зовнішній аналоговий сигнал управляє саме цільової температурою, а не продуктивністю фреонової секції. Продуктивність контролер регулює самостійно, і зовнішнє управління системою не передбачено. При надходженні сигналу про аварію контролер вимкне систему і припинить подачу фреону в теплообмінник. У систему диспетчеризації буде переданий код несправності. Для зворотного зв'язку передбачені вихідні сигнали «включено», «вимкнено», «аварія», «відтавання», «управління вентилятором». На платі контролера встановлений роз'єм для підключення приладу MAC‑333IF-E, який необхідний для зміни режиму роботи за допомогою зовнішнього сигналу і реалізації додаткових можливостей в плані зовнішнього управління і контролю.
Пульт управління PAR‑32MAAG необов'язковий при зовнішньому управлінні, тому він постачається окремо. Тим не менш пульт дуже зручний і для варіанту повного зовнішнього управління. За його допомогою можна перевіряти правильність формування та проходження зовнішніх управляючих команд, а також виводити діагностичну інформацію, що відноситься до VRF-системи.
Додаткову цінність даного рішення надає можливість одночасного підключення фреонової секції припливної установки і внутрішніх блоків до одного зовнішнього блоку VRF-системи CITY MULTI.
За додатковою інформацією звертайтеся в офіси компанії «Планета Клімату», офіційного дилера і сервісного центру Mitsubishi Electric.
Правила використання матеріалів сайту
|