Новий модельний ряд зовнішніх блоків VRF-систем Mitsubishi Electric
На початку 2015 року компанія Mitsubishi Electric розпочинає поставки в Україну зовнішніх блоків VRF-систем нового модельного ряду.
Даний модельний ряд на відміну від модельного ряду, що поставлявся до цього часу з позначенням YJM, має позначення YLM. Однак справа не тільки в найменуванні моделей зовнішніх блоків. У новій серії практично здійснено перехід до принципово нового покоління зовнішніх блоків VRF-систем, оскільки всі основні елементи зовнішнього блоку не модифіковані, а розроблені заново (рис. 1).
Рис. 1. Новий зовнішній блок City Multi серії PUHY-EP-YLM-A.
У новій серії зовнішніх блоків застосований компресор, в якому оптимізовані профілі спіралей, а також конструкція приводу. Це дозволило збільшити ефективність роботи компресору на 2–7% при низьких теплових навантаженнях на систему кондиціонування (рис. 2).
Рис. 2. Ефективність системи Mitsubishi Electric PUHY-EP-YLM-A при низьких частотах обертання приводу компресора.
Компресор, що використовується в VRF-системи Mitsubishi Electric PUHY-EP-YLM-A, має принципово новий метод нагріву картера. Замість традиційного резистивного нагрівання картера за допомогою стрічкового нагрівача застосований індукційний нагрів, який здійснюється з допомогою обмоток статора електропривода компресора. Дане технічне рішення дозволяє істотно знизити споживання електричної енергії блоком у режимі очікування. За допомогою індукційного нагріву підтримується температура картера компресора на рівні 30-40°C, а споживання електричної енергії при цьому становить всього близько 35 Вт.
Змінився і зовнішній вигляд зовнішніх блоків серії YLM. В очі відразу кидається незвичайний теплообмінник зовнішнього блоку, що виконаний повністю з алюмінію. Причому трубки цього теплообмінника мають плоский переріз з розташованими усередині трубок спеціальних профілей для турбулізації потоку двофазного теплоносія (рис. 3). Застосування трубок плоского перерізу дозволяє збільшити компактність конструкції теплообміннику і зменшити гідравлічний опір потоку повітря, що збільшує ефективність процесу теплообміну «холодоагент — повітря». На відміну від традиційного теплообмінника «мідь — алюміній» у новому теплообміннику ребра мають дифузійний контакт з плоскою трубкою, що повністю виключає ефект гальванічної пари, який має місце в традиційних теплообмінниках. У процесі складання теплообмінника кількість ручних операцій зведено до мінімуму.
Рис.3. Алюмінієвий теплообмінник з плоскими трубами.
Крім цього у новому теплообміннику збільшено кількість входів і оптимізовані потоки холодоагенту і повітря. В теплообміннику традиційної конструкції, що має обмежене число входів і рядів труб, потік двофазного теплоносія практично рівномірно розподіляється по всій внутрішній порожнині теплообмінника, тоді як потоки повітря у верхній і нижній частинах теплообмінника істотно розрізняються. Наслідком цього є зниження ефективності теплообміну у нижній частині теплообмінника. У новому алюмінієвому теплообміннику, що має істотно більшу кількість входів, двофазна парорідинна суміш холодоагенту, що вимагає більш інтенсивного охолодження, розподіляється сама у верхній частині теплообмінника, де потік повітря більше. Це призводить до оптимального і ефективного використання теплообмінних поверхонь як з боку холодоагенту, так і з боку повітря. При цьому збільшується і зона переохолодження рідкого холодоагенту, що призводить до можливості ще більшого збільшення відстаней між зовнішнім і внутрішніми блоками (рис. 4).
Рис. 4. Оптимізовані потоки холодоагенту в новому теплообміннику.
Новий вихідний апарат і регульований напір осьового вентилятора зовнішнього блоку нової серії (статичний тиск — 0/30/60 Па) дозволили знизити робочі частоти обертання вентилятору, зменшити його енергоспоживання і рівень шуму.
Сучасна система кондиціонування на базі нової серії зовнішніх блоків має спеціальну функцію динамічної зміни температури кипіння холодоагенту у режимі охолодження у залежності від теплового навантаження на систему кондиціонування. При зниженні навантаження на внутрішній блок і при досягненні різниці між цільової температурою і поточним значенням температури в приміщенні 1°C температура кипіння автоматично збільшується і досягає значення, що задається алгоритмом управління системою (рис. 5). Це дозволяє знизити робочу частоту компресора і, як наслідок, його електроспоживання. При наявності даної функції сезонний показник енергетичної ефективності системи кондиціонування підвищується на 8%.
Рис. 5. Функція динамічної зміни температури кипіння холодоагенту залежно від теплового навантаження на систему.
Усі компоненти модернізації зовнішніх блоків VRF-системи Mitsubishi Electric PUHY-EP-YLM-A, що перераховані вище, дозволили поліпшити дієві експлуатаційні показники і робочі характеристики.
- Збільшено кількість модулів, із яких комбінуються зовнішні блоки. У VRF-системи Mitsubishi Electric PUHY-EP-YLM-A їх стало 7 (8 НР, 10 НР, 12 НР, 14 НР, 16 НР, 18 НР, 20 НР), причому продуктивність найбільшого з них досягає 56 кВт. Максимальний індекс продуктивності комбінованого зовнішнього блоку становить 54 НР (140 кВт).
- Розширено діапазон робочих температур зовнішнього повітря до 52°C.
- Збільшені максимальні довжини трубопроводів в межах однієї системи: між першим перехідником і самим віддаленим внутрішнім блоком — до 90 м, а відстань по вертикалі між внутрішніми блоками — до 30 м (рис. 6).
- Забезпечено суттєве зростання показників сезонних коефіцієнтів енергоефективності SEER і SCOP основних характеристик енергетичної досконалості сучасних кліматичних систем, що визначаються у відповідності зі стандартом EN 14825 (рис. 7).
Рис. 6. Збільшення відстаней між блоками в VRF-системі Mitsubishi Electric PUHY-EP-YLM-A.
Рис. 7. Показники сезонної енергетичної ефективності нової VRF-системи Mitsubishi Electric PUHY-EP-YLM-A.
За додатковою інформацією звертайтеся в офіси компанії «Планета Клімату», офіційного дилера і сервісного центру Mitsubishi Electric.
Правила використання матеріалів сайту
|