Логин:
Пароль:
Сохранить логин и пароль
Для получения логина и пароля пишите на почту do@planetaklimata.com.ua

Архівна сторінка

Хай завжди буде SUPRA

Техніка SUPRA випускалася в розрахунку на те, що їй можна буде пишатися довгі роки. Так і сталося.

Марка SUPRA з'явилася на світ в 1974 році. До того часу ринок вже був захоплений великими корпораціями. Що ж могла запропонувати нова фірма з лінійкою продуктів, що включає десяток моделей? За рахунок чого вона могла зробити свою марку популярною? За рахунок якості, доступності, новизни. Але важливий момент: якби реальність не відповідала заявленим цінностям, фірма довго не проіснувала б, це очевидно.

Однак минуло всього кілька років - і техніка SUPRA стала широко представлена ​​на світовому ринку. І ось вже в масовому порядку автомобілі в різних країнах оснащуються магнітолами SUPRA, в будинках з'являються холодильники SUPRA, кондиціонери SUPRA, телевізори SUPRA.

Всі ці роки компанія послідовно проводила в життя свою філософію, своє бачення: просто робити якісні і доступні речі. Це знайшло вираження в багатьох аспектах.

Японський контроль якості - основа успіху

Японська ділова культура робить упор на взаємній відповідальності всіх працівників підприємства, їх особистої зацікавленості в успіху компанії. Співробітники приймаються на роботу довічно. Вони не турбуються про те, що будуть звільнені, що залишаться без шматка хліба, що доведеться починати життя з нуля. Вони можуть спокійно і якісно робити свою роботу. Компанія ж, у свою чергу, не відчуває нестачі в грамотних фахівцях, прагне до їх розвитку, розкриттю їх здібностей та реалізації потенціалу - адже це безпосередньо допомагає самої компанії.

Інша особливість полягає в тому, що керівництво фірми розташовується там же, де і основне виробництво. Будь-які недоліки продукції, як і їх причини, виявляються і усуваються в найкоротші терміни. Это правило неукоснительно исполняется всё время существования торговой марки SUPRA. Неважливо, де розташований завод SUPRA - в Японії, в Китаї, в Московії, в Україні або в будь-якій країні світу. Працювати він буде строго відповідно до внутрішніх стандартів компанії.

Японський контроль якості на увазі виконання принципу «плануй - роби - перевіряй - впливай». На практиці це означає цілий цикл дій: визначення цілей, пошук шляхів їх досягнення, підготовка, навчання персоналу, безпосередня робота, перевірка зробленого, «робота над помилками». Зрозуміло, виробництво і менеджмент сертифіковані за всім основним міжнародним стандартам, включаючи ISO 9001:2001.

SUPRA зараз

Початок XXI століття відзначено яскравим злетом марки SUPRA. В асортименті фірми з'явилися LED-телевізори, автомобільні GPS-навігатори, повністю оновлена ​​вся лінійка побутової техніки, аудіопристрої відповідають всім сучасним стандартам і вимогам ринку. Логотип SUPRA з'явився на побутових кондиціонерах і на іншій кліматичній техніці власного виробництва.



На даний час заводи SUPRA випускають понад 1000 моделей продукції. В результаті, технікою цієї марки можна обладнати в буквальному сенсі весь будинок. До ваших послуг аерогрилі, хлібопічки, мікрохвильовки та мультиварки, DVD-програвачі різних видів, LCD і LED телевізори, пилососи, термохолодільнікі і багато іншого. Окремі напрямки розвитку марки - техніка для автомобілів (мультимедіа-магнітоли, навігаційні апарати, підсилювачі, сабвуфери, акустичні системи і т.д.) і кліматичне обладнання (тепловентилятори, обігрівачі, кондиціонери та інші пристрої).

SUPRA в Україні

В Україні техніка марки SUPRA стала відома наприкінці 80-х, будучи вже більш ніж популярною за кордоном. Сам факт появи якісної і доступної техніки викликав підвищений інтерес серед втомленого від дефіциту і браку населення нашої країни.

SUPRA прийшла в Україну з першими мікрохвильовими печами, відеоплеєрами і телевізорами - тим, що тоді було важко купити навіть у столиці, не кажучи вже про провінції. Зрозуміло, що техніка SUPRA швидко знайшла свого покупця в нашій країні. Зараз, згідно статистики, вона допомагає кожній другій українській родині.

До речі, тут саме час згадати про нестандартну для ринку ситуації - техніка, яка вироблена в 80-х роках, продовжує працювати досі. Це одна з особливостей марки SUPRA, один з наслідків грамотної організації виробництва. Річ має бути якісною, розрахованої на постійне використання так довго, як буде потрібно.

Є й ще одне пояснення довговічності техніки SUPRA. Відомо, що кліматичні умови в різних частинах світу різні. І надійність роботи електроніки, термін її життя багато в чому залежать від урахування цього чинника. SUPRA, будучи міжнародною компанією, добре знайома з цією проблемою. Однією з головних особливостей регіональної політики марки полягає в адаптації техніки під умови роботи в кожній конкретній країні або регіоні. Звичайно, виробнику простіше «штампувати» типові, однакові пристрою. Але споживачеві, для якого і працює SUPRA, така уніфікація ні до чого. Електроніка цієї марки спеціально підготовлена ​​для експлуатації в нашій країні. Це стосується і русифікації меню і скажемо, розширеного робочого діапазону температур, при яких техніку можна використовувати. При виробництві враховуються і умови перевезення, та особливості експлуатації пристроїв в різних країнах. це - складова якості, а значить репутації компанії та вагомості бренду.

Контроль якості - це не тільки виробнича категорія. Від того хто буде продавати й обслуговувати техніку теж залежить чимало. Ось чому контроль якості у випадку з SUPRA поширюється і на вибір регіональних партнерів. Акцент на надійному сервісному супроводі, навчанні персоналу та гнучкою, контрольованої ціновій політиці регіональних представників - важливі складові філософії SUPRA.

Незважаючи на світову фінансову кризу, SUPRA продовжує розширюватися і розвиватися, відкриваючи для своїх шанувальників нові горизонти якості життя, комфорту і благополуччя. З'являються нові категорії товарів, що істотно полегшують і прикрашають життя людей. Ведеться ретельна робота над вдосконаленням і модернізацією електроніки. Результат не змусить себе довго чекати. Ми прагнемо до того, щоб завтрашня статистика показала: техніка SUPRA працює на благо кожної української сім'ї.