Логин:
Пароль:
Сохранить логин и пароль
Для получения логина и пароля пишите на почту do@planetaklimata.com.ua
Страницы: 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55



Mitsubishi Electric, Daikin і Airedale - кращі кліматичні компанії у Великій Британії

(17.11.2014)

Згідно з опитуванням, яке проводилося серед менеджерів з продажу, які працюють на Британському кондиціонерному ринку, найавторитетнішими кліматичними компаніями визнані Mitsubishi Electric, Daikin і Airedale.

Mitsubishi Electric, Daikin і Airedale

Результати опитування були нещодавно оприлюднені рекрутинговою компанією Thornhvac в рамках дослідження поточного стану кліматичної галузі Великої Британії.

Загальне оздоровлення економіки і законодавчі вимоги щодо заміни обладнання, заправленого холодоагентом R22, додали впевненості основним ринковим гравцям, однак 81% респондентів поскаржилися на ціну кліматичних систем, яка продовжує залишатися вирішальним фактором серед замовників і споживачів при прийнятті рішень. І не дивно, що збереження конкурентноздатності за ціною стало одним з найбільш часто згадуваних викликів – крім загострення конкуренції з боку підприємств, що пропонують – на думку учасників опитування – низькоякісну продукцію за більш низькими цінами.

Енергоефективність виявилася другим за важливістю споживчим міркуванням, хоча більше половини респондентів (52%) назвали її істотною лише для незначної частини замовників. Торгова марка, що посіла третє місце за ступенем важливості для реалізації кондиціонерного обладнання, за якою слідують технічна підтримка та доступність продукції. Надійність також увійшла в число пріоритетів для кліматичних споживачів.

Учасники ринкового дослідження назвали Mitsubishi Electric, Daikin і Airedale найбільш оптимальними компаніями для роботи. Ця ж трійка була відзначена в якості постачальників найкращої продукції і послуг. Виробник Toshiba також отримав досить високу оцінку.

На думку респондентів, ключовими факторами, що визначають кліматичного оператора оптимальним для роботи, є:

  • Сервіс і технічне обслуговування;
  • Найкраща продукція;
  • Авторитетний бренд;
  • Ефективний менеджмент;
  • Доступність продукції;
  • Фінансова стабільність;
  • Фінансові винагороди;
  • Конкурентні ціни;
  • Гнучкість у роботі.

 

Правила використання матеріалів сайту

Страницы: 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55