Логин:
Пароль:
Сохранить логин и пароль
Для получения логина и пароля пишите на почту do@planetaklimata.com.ua
Страницы: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10



Daikin будує заводи в Латинській Америці

(28.05.2014)

Компанія Daikin планує повністю увійти на ринок Латинської Америки, побудувавши в 2014 році три нові заводи в трьох країнах, серед яких і Бразилія. Кількість інвестицій складає понад $ 96 млн. Компанія має наміри збільшити свою цінову конкурентоспроможність за рахунок місцевого виробництва та продажем на ринку, які сприяють зміцненню лідерських позицій.

Daikin нещодавно заявила про себе на території Латинської Америки, тому цей регіон ще не зіграв ключової ролі в глобальній стратегії компанії. Зараз компанія Daikin володіє невеликою виробничою базою в Мексиці і має зростаючий попит за рахунок імпорту кондиціонерів, виготовлених в Південно-Східній Азії. Будуючи нові заводи, компанія здатна забезпечити споживачів середнього класу енергозберігаючими кондиціонерами за низькою ціною. Уже в найближчі п'ять років Daikin планує розширити продажі на ринку Латинській Америці до показника $ 960 млн.

Компанія Daikin

У Бразилії компанія Daikin запустить у дію завод вже з червня, інвестувавши кілька мільярдів ієн (декілька десятків мільйонів доларів США) у вільну економічну зону - Манаус, на півночі Бразилії. Вже за перший рік роботи Daikin планує випустити близько 50000 побутових кондиціонерів, серед них - моделі для невеликих магазинів і офісів. Для зберігання цієї продукції, компанія виділить площу 200000 м2 в передмісті Сан-Паулу. На новому заводі також планують масове виробництво великих кондиціонерів, які використовуються для комерційних об'єктів.

Мексика не стане винятком, оскільки там, в центральній частині країни, в Сан-Луїс-Потосі, почнеться виробництво кондиціонерів. Зараз основне виробництво компонентів здійснюється в США. Компанія також розглядає можливість покупки заводу в Аргентині.

Відповідно з даними, отриманими від маркетингової компанії Fuji Keizai, ринок Латинської Америки збільшиться до $ 7,7 млн ​​у 2020 році, що на 70% більше порівняно з 2012 роком. За цей же період китайський ринок виросте тільки на 20%.

Латиноамериканський ринок має величезний потенціал. На ньому вже встигли зміцнити свої позиції такі виробники як Carrier (США) і LG (Південна Корея).

 

Правила використання матеріалів сайту

Страницы: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10